HOE WERKT HET JUIST?
- Je hebt één centrale Excel (ev. uit je PIM-systeem) met alle informatie voor de catalogus. De data, de namen van de afbeeldingen, iconen, prijzen, ….
- Ik ontwerp een template voor hoe één productkader eruitziet. Deze plaatsen we bijvoorbeeld zes keer op een pagina.
- Zodra de template is goedgekeurd, verbinden we de data met de template. Zo weet EasyCatalog dat alle info uit deze kolom op deze plaats moet komen.
- De data wordt in je opmaak opgeladen en elk product uit je Excel wordt geplaatst met de juiste data, iconen en afbeelding. Ook de hoofdstuktitels worden automatisch toegevoegd.
- Wil je een aanpassing aan de inhoud? Pas de Excel aan en de data wordt bijgewerkt in de opmaak.
Verdere verloop
In een mum van tijd heb je een aantrekkelijke catalogus met de meest recente productinformatie. Het systeem neemt niet alleen tekst over, maar ook tabellen, grafieken, tekeningen, iconen en foto’s, en plaatst deze automatisch op de juiste plek in je brochure.
De eerste keer is het een investering om alles goed te zetten. Je moet een template maken, de excel optimaliseren en de verbinding leggen met EasyCatalog.
Vanaf de tweede versie van je catalogus merk je het grote voordeel van deze automatisatie. Je hebt maar 1/4de van je tijd nog nodig om een nieuwe catalogus te maken.
Jij voert simpelweg een update van je database uit en ik koppel deze tabel opnieuw aan de opmaak. Alles wordt moeiteloos aangepast met de actuele productinformatie.
Ondersteuning
Als expert in automatisatie sta ik klaar om jouw grafisch vormgever of ontwerpteam te ondersteunen bij de overstap naar automatisatie. Jij bepaalt welke stappen je wilt zetten: van het organiseren en invoeren van data tot het creëren van de template, het koppelen van de data aan de template, het bijwerken van informatie, tot het ontwikkelen van een gedetailleerd stappenplan en draaiboek voor het automatisatieproces.
Heb je een uitgebreide catalogus die regelmatig moet worden aangepast? Kies dan voor automatisatie en bespaar tot 50% op tijd en kosten. Met mijn expertise en begeleiding zorg ik ervoor dat het proces soepel verloopt, zodat jij je kunt focussen op andere belangrijke aspecten van je bedrijf.
prijzen
Ik hou van open en eerlijke communicatie dus ook zo voor mijn prijzen. Je kan een offerte aanvragen of kiezen om in regie te werken.
Je betaald 75 euro (excl. BTW) per uur voor alles van ontwerp, opmaak en DTP.
Voor alles met automatisatie via EasyCatalog betaal je 85 euro (excl. BTW) per uur.
Ontvang je liever een offerte? Dat kan zeker ook. Klik op roze button hieronder om online een offerte aan te vragen.
Wil je nog meer uitleg over hoe ik werk? Boek een kennismakingsgesprek via de blauwe button.
Wat anderen zeggen
Jannik JauerLiesbeth has been working on several projects for us already and every time we were super happy with her work. It was mainly work on our product catalogue that needs to be adapted. She understands the scope of the project very quick and fulfills the job in high quality and without mistakes. What I like most about the collaboration is the fact that she works really flexible and you can always reach her to make some last-minute changes.Lara Van HyfteIk schakelde Liesbeth haar hulp in om mijn bestaande logo te tweaken. Ze handelde zeer snel en vertelde me helder welke input ze van mij nodig had. Ik kan haar ten zeerste aanraden!Sven VromanLiesbeth was vlot en flexibel om voor ons grafische opdrachten uit te werken, telkens met duidelijke feedback en een mooi eindresultaatJan ClaeyssensHet samenwerken met Liesbeth van Atelier Verso was voor mij een zeer aangename ervaring. Met uitgebreide expertise werd onze brochure ontwikkeld tot het niveau van excellentie dat we voor ogen hadden. Absolute aanrader!Leen MeganckIk werkte vanuit het agentschap Onroerend Erfgoed samen met Atelier Verso voor de lay-out van een publicatie. De communicatie verliep snel en helder. Ik ben erg tevreden over het eindresultaat dat binnen onze huisstijl zeer aantrekkelijk en creatief werd uitgewerkt.Charlotte PyckAls ik de samenwerking met Liesbeth in 3 woorden mag omschrijven dan is dat professioneel, flexibel en vakkundig. Ik kwam bij haar met de vraag om een informatieve, maar tegelijk inspirerende folder te maken. Het resultaat is met groot enthousiasme ontvangen! Intussen werken we toe naar het eindresultaat van een tweede folder met een totaal andere look en feel. Na een goed gesprek kan ik zeggen dat Liesbeth de gewenste stijl snel aanvoelde. Het eindresultaat ziet er opnieuw veelbelovend uit. Als je als klant op zoek bent naar een no-nonsense en resultaatgerichte aanpak, dan ben je bij Atelier Verso aan het juiste adres.Bert Van HauteZeer vlotte samenwerking!Sandra Van HauwaertHeb al meermaals samengewerkt met Liesbeth, altijd tot mijn grote tevredenheid. Met Liesbeth weet je gewoon dat het altijd in orde gaat zijn. Ik kom dan ook telkens bij haar terug, wanneer ik een graphic design nodig heb.Emma Van den KieboomWe hadden hulp nodig voor de grafische uitwerking van een brochure. Liesbeth heeft ons daarbij zeer goed geholpen! De samenwerking verliep steeds vlot en efficient! Alles werd ook steeds snel afgewerkt. Bedankt Liesbeth!Google waardering: 4.8 van 5, gebaseerd op 25 recensies
Menu
@Atelier Verso 2024