Op maat gemaakte brochures
Ben je op zoek naar een unieke brochure die jouw bedrijf op de kaart zet? Bij Atelier Verso help ik je graag met al je grafische opdrachten. Of het nu gaat om brochures, folders, catalogi, jaarverslagen, publicaties, huisstijlhandboeken, vak- en infomagazines, prijslijsten, rapporten, syllabi, cursussen, boeken of meerjarenplannen.
Ik heb meer dan 22 jaar ervaring en werk zowel voor nationale als internationale bedrijven, variërend van KMO’s tot multinationals. Ook agencies, communicatiebureaus, marketingdiensten en grafische afdelingen schakelen mij regelmatig in.
WAAROM KIES JE VOOR Atelier Verso?
Ik denk strategisch met jou mee en bepaal samen met jou de meest efficiënte aanpak voor jouw project. Jouw brochure biedt klanten een superhandig overzicht om door jouw aanbod of dienst te bladeren, zowel in print als online. Deze combinatie is ideaal om elk type klant op de beste manier te bereiken.
Ik heb ruime ervaring in het werken in een vaste huisstijl en ben gewend om samen te werken met art directors die de look & feel van een project bepalen, waarna ik dit verder uitwerk.
Bij mij krijg je een persoonlijke aanpak, zonder onnodige gesprekken of extra kosten. Dit zorgt ervoor dat mijn prijs scherp is en ik van begin tot einde persoonlijk betrokken ben bij jouw project.
Hoe maak ik voor jou het verschil?
Ik werk snel en met oog voor detail, denk proactief mee met de klant en ben uiterst flexibel.
Mijn ervaring als grafisch consulent heeft mij geleerd om me in ieder bedrijf als een vis in het water te voelen. Laat mij jouw ideeën tot leven brengen!
Grafisch ontwerp op maat
Naast brochures bied ik een breed scala aan grafische diensten aan, van iconen en infographics tot het aanpassen van straatplannen in jouw huisstijl. Heb je een flyer nodig, neem je deel aan een beurs of moet jouw drukwerk vernieuwd worden? Bij Atelier Verso zorg ik snel en betaalbaar voor een professionele vormgeving.
Ik denk mee, geef advies voor je ontwerp en bied technische ondersteuning. Als je wil, neem ik ook de communicatie met de drukker in handen. Wij spreken immers dezelfde taal.
Hoewel ik niet alles zelf kan, kan ik altijd rekenen op een netwerk van freelancers om te ondersteunen. Voor al jouw grafische vragen heb je slechts één adres nodig. Meestal werk ik vanuit mijn kantoor in Gentbrugge, maar ik ben ook flexibel genoeg om mijn laptop bij jou op kantoor open te klappen, zodat we nog korter op de bal kunnen spelen


HOE GA ik TE WERK?
In ons kennismakingsgesprek bespreken we jouw behoeften en bekijken we mogelijke oplossingen. Wil je je bestaande brochure opfrissen of een compleet nieuw ontwerp? Heb je liever een handmatige aanpak of is (semi)automatisering de juiste keuze?
Na een grondige briefing ga ik aan de slag met het ontwerpen van de cover en enkele pagina’s. We bespreken dit ontwerp, doen eventuele aanpassingen, en zodra het is goedgekeurd, werk ik de volledige opmaak uit.
Ik hecht veel waarde aan directe en open communicatie en draai niet graag rond de pot. Je kunt altijd rekenen op een eerlijk antwoord op jouw vragen. Ik ben ervan overtuigd dat dit tot het beste resultaat leidt.
Mijn doel is om jou te ontzorgen bij alle aspecten van grafische vormgeving, zodat jij je tijd, geld en aandacht op andere belangrijke zaken kunt richten. Jouw tevredenheid staat voorop!
Prijzen
Ik hou van open en eerlijke communicatie dus ook zo voor mijn prijzen. Je kan kiezen om in regie te werken.
-
Je betaald 65 euro (excl. BTW) per uur voor alle ontwerp, opmaak, DTP, …
-
Voor alles met automatisatie via EasyCatalog betaal je 70 euro (excl. BTW) per uur.
-
Je kan kiezen uit verschillende logopakketten (zie onderaan)
Ontvang je liever een offerte? Dat kan zeker ook.
Bel me of mail al je gegevens die ik nodig heb om een offerte te maken en binnen de week ontvang je een offerte op maat.
Wil je nog meer uitleg over hoe ik werk? Boek een kennismakingsgesprek via de button contacteer ons.
Logo
Een logo is belangrijk, zeker als starter. Het bepaalt je identiteit en toont dat je professioneel bent.
Heel wat starters knutselen zelf een logo in elkaar of laten dat doen door een hobbyist. Vaak uit enthousiasme of om geld te besparen. Wanneer je zaak begint te groeien en je grotere klanten wil benaderen of wil gaan adverteren, zijn een sterk logo en verzorgde huisstijl echter essentieel.
Dat hoeft echt geen rib uit je lijf te kosten. Denk er wel om dat hoe langer je wacht om een huisstijl te laten uitwerken, hoe hoger de kosten voor het herwerken meestal oplopen. Je moet dan immers heel wat zaken opnieuw ontwerpen of laten aanpassen. Denk maar aan je website, visitekaartje, social media posts, mailbanners, facturen…
LOGO PAKKETTEN
Atelier Verso biedt enkele pakketten op maat van starters en kleine ondernemingen. We hanteren hierbij een vaste prijs zodat je perfect weet waar je aan begint. We hebben drie handige startpakketten maar uiteraard kunnen we ook à la carte werken.

Wat anderen zeggen
Emma Van den Kieboom
We hadden hulp nodig voor de grafische uitwerking van een brochure. Liesbeth heeft ons daarbij zeer goed geholpen! De samenwerking verliep steeds vlot en efficient! Alles werd ook steeds snel afgewerkt. Bedankt Liesbeth!
Leen Cochez
Ze heeft echt haar uiterste best gedaan om mijn folder zo mooi mogelijk te maken zoals ik het in mijn gedachten had. Bedankt!
Eva Hugaerts
Liesbeth heeft ons supergoed geholpen tijdens het verlof van een vaste vormgever. Het gemak waarmee zij direct inpikt in een project en begrijpt waar de klant naartoe wil was een enorme geruststelling. Dankzij Liesbeth haar expertise en flexibiliteit hebben we de verschillende projecten op tijd tot een mooi eindresultaat gebracht. Wij raden Liesbeth absoluut aan!
Karine De Hondt
Het is fijn samenwerken met Liesbeth. Liesbeth is klant bij mij eigenlijk, ik twijfel er niet aan dat zij ook zo werkt met haar eigen klanten. Ze volgt haar boekhouding zeer goed op. Als ik enkele vragen heb, volgt er snel antwoord. Leuk om te zien dat er mensen zijn die graag duidelijkheid hebben en nauwkeurig werken!
Annelies Van Keymeulen
Bedankt voor de fijne samenwerking!
Leen De Cort
Atelier Verso heeft voor ons studies een standaard lay out uitgewerkt, en blijft ervoor zorgen dat de nieuwe studies steeds mooi in het format blijven passen. Wat ik vooral apprecieer is dat Liesbeth aanspreekbaar blijft voor kleine en grote aanpassingen die we nog voorstellen. Ons eigen werk ziet er door deze samenwerking dadelijk een stuk professioneler uit
Wim UYTTENHOVE
Liesbeth heeft snel op onze vraag ingespeeld om een rapport grafisch te ontwerpen, en mooi werk geleverd. We komen zeker terug als we nog dergelijke opdrachten hebben...
Hanne Verbaeten
Super fijn om met jou te mogen samenwerken Liesbeth! Het voelt voor mij alsof wij de perfecte tandem vormen. Jij vult mijn noden naadloos aan wat het lay-outen betreft van catalogi, brochures en folders. Dit is het werk waar mijn energie minder naartoe gaat. Daarom voelt het voor mij super om iemand naast me te hebben die net goed is in die dingen waar ik wat minder in ben. Bedankt voor jouw flexibiliteit en service, ik vind jou top!!! x
ACV International
Nous avons été mis en contact avec Liesbeth pour automatiser les changements des prix des catalogues InDesign de nos différentes marques grâce à des fichiers Excel liés.
Un travail très technique et de haute volée que Liesbeth a complètement maîtrisé grâce à son professionnalisme et ses compétences.
Nathalie Lannau
We werken al 2 jaar samen met Liesbeth voor onze catalogi en POS ontwerpen en we zijn zeer tevreden. Liesbeth werkt met heel veel toewijding aan onze catalogus en nam zelf het project management ook voor haar rekening. Ze is technisch zeer onderbouwd maar ze kan ook creatieve projecten aan. Daarbij werkt ze nog eens snel en is ze punctueel. Een echte aanrader.
Nathalie Lannau
Trade Communication Manager
Samsonite Europe Nv
Google waardering: 4.8 van 5, gebaseerd op 16 recensies
Menu
@Atelier Verso 2023