Rebrandingsessie

Rebrandingsessie

Als ondernemer moet je van alle markten thuis zijn en komt er heel wat extra werk bij te kijken. Je marketing, je boekhouding, sales en natuurlijk ook je logo en huisstijl.

Veel startende ondernemers maakten zelf hun logo in Canva. Het is gratis en makkelijk. Maar na een tijdje merk je toch dat het niet helemaal klopt. De kleuren zitten niet goed of het straalt niet uit wat je wil. Je gaat met je naamkaartje naar de drukker en die zegt dat ie daar niks mee kan aanvangen. Dat is vervelend. Je bent zelf creatief maar je mist de ervaring van een professionele grafisch ontwerper.

Met mijn 20 jaar ervaring heb ik al heel wat logo’s en huisstijlen mogen ontwikkelen. Ik help je graag met de rebranding van je logo en naamkaartje. In een sessie van 1,5 uur bekijken we wat we kunnen aanpassen zodat je huisstijl volledig aansluit met wat je wil vertellen. Ik geef je advies over kleurgebruik, typografie, basis layout regels en technische tips voor de drukker. Je kan natuurlijk ook je vragen stellen.

Praktisch

Je boekt een sessie van 1,5 uur in. De prijs voor een sessie bedraagt € 195 excl. BTW. Na het ontvangen van je facturatiegegevens mail ik je de factuur door. Nadat je de sessie betaald hebt, ontvang je een vragenlijst die wat verduidelijking brengt in wat je juist wil en dan kunnen we aan de slag.

Na de sessie weet je duidelijk wat je kan doen om je logo helemaal op punt te zetten. 

Let’s go for it!!

Wat anderen zeggen

Hanne Verbaeten
Hanne Verbaeten
2022-06-30
Super fijn om met jou te mogen samenwerken Liesbeth! Het voelt voor mij alsof wij de perfecte tandem vormen. Jij vult mijn noden naadloos aan wat het lay-outen betreft van catalogi, brochures en folders. Dit is het werk waar mijn energie minder naartoe gaat. Daarom voelt het voor mij super om iemand naast me te hebben die net goed is in die dingen waar ik wat minder in ben. Bedankt voor jouw flexibiliteit en service, ik vind jou top!!! x
ACV International
ACV International
2022-06-01
Nous avons été mis en contact avec Liesbeth pour automatiser les changements des prix des catalogues InDesign de nos différentes marques grâce à des fichiers Excel liés. Un travail très technique et de haute volée que Liesbeth a complètement maîtrisé grâce à son professionnalisme et ses compétences.
Nathalie Lannau
Nathalie Lannau
2022-02-25
We werken al 2 jaar samen met Liesbeth voor onze catalogi en POS ontwerpen en we zijn zeer tevreden. Liesbeth werkt met heel veel toewijding aan onze catalogus en nam zelf het project management ook voor haar rekening. Ze is technisch zeer onderbouwd maar ze kan ook creatieve projecten aan. Daarbij werkt ze nog eens snel en is ze punctueel. Een echte aanrader. Nathalie Lannau Trade Communication Manager Samsonite Europe Nv
Relinde Theunynck
Relinde Theunynck
2021-11-04
Het was fijn samenwerken met Atelier Verso! Vlotte communicatie en we hadden snel een mooi en kwalitatief resultaat. Goede prijs-kwaliteit verhouding. (RTC Oost-Vlaanderen)
Sylviane Desmet
Sylviane Desmet
2021-10-20
Heel tevreden van Atelier Verso. Creatieve en vlotte aanpak.
Christine Bonheure
Christine Bonheure
2021-08-05
Ik heb Liesbeth nu al voor een paar projecten professioneel meegemaakt. Ik moet zeggen: wat ze doet doet ze goed, mooi, professioneel én graag. Vooral dat laatste merk je! En ik houd wel van zo'n mensen.
Caro Saavedra
Caro Saavedra
2021-07-09
Ik vond het heel fijn samenwerken met Liesbeth. Ze is heel makkelijk bereikbaar per mail/facebook en een videocall om de dingen te bespreken is snel geregeld. Ik ben heel tevreden van mijn logo-ontwerp die ze voor mij heeft gemaakt en sluit een toekomstige samenwerking zeker niet uit! Heel erg aangeraden dus!
Jessy Van Hove
Jessy Van Hove
2021-06-25
Snelle en goede service, met duidelijke prijsafspraken. Als ik nog eens iets nodig heb, ga ik graag terug bij Atelier Verso.
Elien Popelier
Elien Popelier
2021-06-03

Atelier Verso CommV

Tweekapellenstraat 48
9050 Gentbrugge

0477 911691

info@atelier-verso.be

BE 0780.922.056

@Atelier Verso 2022