Logo en huisstijl

Een logo en huistijl waarmee je opvalt

Ga je een eigen onderneming beginnen of ben je al van start gegaan? Om je bedrijf van meet af aan professioneel en sterk in de markt te zetten, kan een eigentijds logo en huisstijl niet ontbreken.

Huisstijl Wallsign

Logo

Een logo is belangrijk, zeker als starter. Het bepaalt je identiteit en je wil ook dat je logo professionalisme uitstraalt. Het komt regelmatig voor dat bij het starten van je zaak, je snel een logo in elkaar knutselt, of dat wordt gedaan door een bekende. Maar vaak als de zaken goed beginnen lopen, besef je dat je niet zonder een vakkundig logo en huisstijl kan. De kosten om dan je huisstijl te herwerken lopen dan hoog op.

Naast het ontwerpen van een logo, kan ik ook helpen met het maken van je naamkaartje, je factuur, social media banners, noem maar op. Met 20 jaar ervaring, kan ik jouw veel expertise, toewijding en snelheid aanbieden.

Prijspakketten

Bij Atelier Verso heb je keuze uit verschillende pakketten die speciaal zijn gemaakt voor starters. Een vaste prijs is makkelijk om je budget te bepalen. Kies voor zilver, goud of diamant. Er zijn natuurlijk nog meer mogelijkheden of andere combinaties mogelijk. 

Zilver: DIGITAAL pakket

In dit pakket inbegrepen is:

–  een logo

–  2 headers voor LinkedIn: persoonlijke en bedrijfspagina

–  een omslag (header) voor Facebook

–  een email-handtekening

Goud: PRINT pakket

In dit pakket inbegrepen is:

–  een logo

–  een naamkaartje

–  een factuur

–  een sticker, bon of kaart

 

Diamant: PRINT + DIGITAAL Pakket

In dit pakket inbegrepen is:

–  een logo

–  een naamkaartje

–  een factuur

–  een sticker of bon

–  2 headers voor LinkedIn: persoonlijke en bedrijfspagina

–  een omslag (header) voor Facebook

–  een email-handtekening

* Prijzen exlusief BTW

Wil je meer info, een offerte aanvragen of even kennis maken?

rebranding sessie

Als ondernemer moet je van alle markten thuis zijn en komt er heel wat extra werk bij te kijken. Je marketing, je boekhouding, sales en natuurlijk ook je logo en huisstijl. Veel startende ondernemers maakten zelf hun logo in Canva. Het is gratis en makkelijk. Maar na een tijdje merk je toch dat het niet helemaal klopt. De kleuren zitten niet goed of het straalt niet uit wat je wil. Je gaat met je naamkaartje naar de drukker en die zegt dat ie daar niks mee kan aanvangen. Dat is vervelend. Je bent zelf creatief maar je mist de ervaring van een professionele grafisch ontwerper.

Ik kan je daarmee helpen. Met mijn 20 jaar ervaring heb ik al heel wat logo’s en huisstijlen mogen ontwikkelen. Ik help je graag met de rebranding van je logo en naamkaartje. In een sessie van 1,5 uur bekijken we wat we kunnen aanpassen zodat je huisstijl volledig aansluit met wat je wil vertellen. Ik geef je advies over kleurgebruik, typografie, basis layout regels en technische tips voor de drukker. Je kan natuurlijk ook je vragen stellen.

Praktisch

Je boekt een sessie van 1,5 uur in. De prijs voor een sessie bedraagt € 195 excl. BTW. Na het ontvangen van je facturatiegegevens mail ik je de factuur door. Nadat je de sessie betaald hebt, ontvang je een vragenlijst die wat verduidelijking brengt in wat je juist wil en dan kunnen we aan de slag.

Na de sessie weet je duidelijk wat je kan doen om je logo helemaal op punt te zetten. Let’s go for it!!

Grafisch consultant

Als grafisch ontwerper heb ik in de laatste 20 jaar heel wat ervaring opgedaan. Ik werkte in een drukkerij, reclamebureaus maar ook in grote multinationals. Mijn specialisatie zit in vooral in InDesign. Ik heb er nog les in gegeven en het programma ligt me het meeste. 

Wat kan je doen InDesign? Het is een programma om drukwerk vorm te geven. Alles komt samen in InDesign, de tekst, de foto’s, de illustraties, … Voorbeelden zijn brochures, flyers, affiches, jaarverslagen, catalogi, huisstijl(handboeken), magazines, tijdschriften, boeken, digitale publicaties,..

Daaraast heb ik ook ervaring met POS materiaal, infographics, iconen en kaartjes tekenen, banners voor social media, kapvormen, displays, 

Overweeg je een samenwerking? Bel me of mail me en dan kunnen we bekijken wat voor jou het beste werkt. Ik werk meestal remote vanuit Gentbrugge maar het is een mogelijkheid om bij jou op kantoor te komen werken.

Wat anderen zeggen

Gebaseerd op 7 recensies.
Nathalie Lannau
2022-02-25
We werken al 2 jaar samen met Liesbeth voor onze catalogi en POS ontwerpen en we zijn zeer tevreden. Liesbeth werkt met heel veel toewijding aan onze catalogus en nam zelf het project management ook voor haar rekening. Ze is technisch zeer onderbouwd maar ze kan ook creatieve projecten aan. Daarbij werkt ze nog eens snel en is ze punctueel. Een echte aanrader. Nathalie Lannau Trade Communication Manager Samsonite Europe Nv
Relinde Theunynck
2021-11-04
Het was fijn samenwerken met Atelier Verso! Vlotte communicatie en we hadden snel een mooi en kwalitatief resultaat. Goede prijs-kwaliteit verhouding. (RTC Oost-Vlaanderen)
Sylviane Desmet
2021-10-20
Heel tevreden van Atelier Verso. Creatieve en vlotte aanpak.
Christine Bonheure
2021-08-05
Ik heb Liesbeth nu al voor een paar projecten professioneel meegemaakt. Ik moet zeggen: wat ze doet doet ze goed, mooi, professioneel én graag. Vooral dat laatste merk je! En ik houd wel van zo'n mensen.
Caro Saavedra
2021-07-09
Ik vond het heel fijn samenwerken met Liesbeth. Ze is heel makkelijk bereikbaar per mail/facebook en een videocall om de dingen te bespreken is snel geregeld. Ik ben heel tevreden van mijn logo-ontwerp die ze voor mij heeft gemaakt en sluit een toekomstige samenwerking zeker niet uit! Heel erg aangeraden dus!
Jessy Van Hove
2021-06-25
Snelle en goede service, met duidelijke prijsafspraken. Als ik nog eens iets nodig heb, ga ik graag terug bij Atelier Verso.
Elien Popelier
2021-06-03